itulau_fanua

Tala Fou

Fa'afefea ona fai se ipu lauti lelei ma taga lauti

taga lauti fa'a'ele'ele ato fa'amama lauti gaogao taga lauti ma manoa

O le tele o tagata e masani ona togafitia taga lauti e pei o le kofe vave.Ae o le mea moni, naʻo le faʻalogo i nei mea e tolu, ma e mafai ona e faia se ipu lauti lelei ma Compostable Tea Bags. Sei o tatou talanoa pe faʻapefea ona fai se ipu lauti lelei ma taga lauti mai itu e tolu.

1.IPU

O ipu polystyrene foam e masani ona fa'aoga mo meainu e ave'ese ai, lea e mitiia ai le tofo o le lauti.O le mea lea, mai le vaaiga o meafaitino, o le filifilia o pusa e maualuga atu le mamafa e pei o ceramics e sili atu ona faʻamautinoaina le tofo muamua o lauti.
O se tasi o mea e sili atu ona le amanaʻia o le vaʻaia o lanu i totonu o tatou faiʻai.O suʻesuʻega e faʻaalia ai o tatou faiʻai e faʻafesoʻotaʻi nisi lanu ma tofo.O le mea lea, o le tautala i le mafaufau, mumu, lea e fai ma sui o le matua ma le suamalie, o le a tatou lagona ai o le lauti tatou te inu e sili atu le manogi ma suamalie.Saienisi lauti amata i se mug mumu. Empty Tea Bags With String e fetaui mo lenei ipu ituaiga.

Fa'apipi'i o Lau Tii

2. LE VAI

O le aafiaga o le vai malo ma le vai vaivai i luga o le supa lauti e mafai ona vaaia i foliga vaaia: o le vai malo e atili ai le lauti ma fausia ai se vaega o le puaa pe a faaopoopo i ai le susu.Ma o nisi o le tofo i luga o le lauti ua leiloa i lenei vaega o le foam.

Mesh Ato Mo Vaituloto Filter

3. TAIMI

O le taimi e fai ai lauti o se mea taua foi.Mo le tele o taga fa'amama lauti, afai e te mana'o e tofo i le tofo sili, e tatau ona e fa'asusu mo le 5 minute mai le taimi e sasaa ai le vai i totonu o le ipu.
O le caffeine i totonu o le lauti o le a faʻateleina i le taimi, ma o antioxidants e fesoasoani i le tino o le tagata o le a faʻasaʻoloto atoatoa.I lenei auala, e mafai ona taʻua o se ipu lauti atoatoa e tusa ai ma le tofo ma le aoga.

Fa'atonu elemene e tolu, fa'amolemole fiafia i le fa'aogaina o taga lauti ma fa'amautinoa le lelei o lauti

Nailoni Taga Filter


Taimi meli: Sep-13-2022